Träningsvärk!

Sitter och myser lite i soffan just nu. Lyssnar lite musik samtidigt som jag kollar lite på Next. Mina föräldrar sover och min bror sitter en bit ifrån mig. Så det är ganska lugnt :) 
Jag har en galen träningsvärt! Det är helt galet. Både i låren, ryggen, ena sidan av magen och min vänster arm/skuldra :O Armen och skuldran är efter att jag red Dixie i fredags.
Ska alldeles strax gå och lägga mig, ska åka och tävla på Skånsta imorgon. Samling kl två, så jag behöver i alla fall inte gå upp jätte tidigt :P 
Min kusin ska följa med mig till skånsta, hoppas hon tycker det är roligt! Vi bara måste vinna! Det finns inget annat alternativ ;p 
Men nu ska i alla fall jag sova, så jag kanske inte är så trött imorgon :P 
Kramiz // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0