Underbar dag!

Tiden i stallet idag var jätte mysigt! Det var typ tomt, varmt väder och sol! :D Helt galet mysigt.
Fixade klart allt på en timme, sen hämtade jag prinsen ur hagen och pysslade med honom i stallet. Red min lilla bestämda runda, men det tog typ mycket längre tid än vad jag hade tänkt. För att han var jätte töntig vid alla vattenpölar, dom kunde ju sluka honom hel! :O Sen tog det typ tio minuter innan han kom över ett litet dike med vatten i. Han brukar aldrig bry sig om dem annars, så vet inte vad det var för speciellt just idag. Men det var ganska kul endå ;) Med Minja sen så hann jag inte riktigt rida det jag hade tänkt, pga Liam! Så vi tog lilla svängen runt marum istället, men det var mysigt det också. Skönare än ridhuset! :D Det gick jätte bra, men hon var lite på tårna, så hon typ hoppa till för allt och inget. 
Sen så typ stressade jag hem. Är ganska stolt över mig självfaktiskt! :D Jag åt, duschade, fönade håret, klädde på mig och sminkade mig på en halv timme. Haha, känner mig snabb.
Vi åkte till täby för att bowla, men innan det så gick vi runt i centrum lite. Jag köpte ett par nya vita jeans! :D 
På bowlingen låg jag typ sist hela tiden, men jag slutade som tvåa.
Nu sitter jag i min sköna, efterlängtade säng somvanligt. Snackar med jossan, bella och simon. Men jag typ halv sover, så säger ingenting. 
Det kommer lite bilder senare. Några från stallet i alla fall! // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0