Halloj

Hola! Som dom som läser märker stt jag är sjukt dålig på att skriva logginlägg... Men i alla fall, idag var det tävling. Det var jätte få startande men dagen var ganska lyckad för mig! I första klassen (LD A:0/A:0) kom jag trea, en plats utanför placering och i andra klassen (LD+5 stil) så kom jag tvåa! Inte så illa för min och Tequilas andra tävling. Efter tävlingen så drog jossan och jag upp till kulles och red Chrillan och Nautilus. Vi fick lite brottom till bussen sedan, men det var inget ovanligt för vi lyckas nästan aldrig vara snabba. Just nu sitter vi och kollar på melodifestivalen (jag tvingade jossan till att vi skulle kolla på den). Tack och hej leverpastej!


Extremt vacker bild gjord av  mig i paint.

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0