Vill inte..

Jag orkar inte plugga och vill inte göra något prov imorron. Nu har jag ätit middag och sitter inlindad i ett par filtar. Men jag måste plugga.
Ridningen i dag gick ganska bra! Vi tränade på att rida med en hand och sedan att verkligtn rida med händerna tillsammans. De flesta hästarna blev jätte stadiga i formen då och även Chrillan. Dock gick det bäst i vänster varv då hon fortfarande skjuter ut högerbogen.
Sedan när vi skulle hem kom jag på att jag hade glömmt min jacka på Skånsta (red med skolan där idag) så vi fick åka och hämta den. På Skånsta fick jag rida Nelson. Honom har jag ridigt på två av utbytestävlingarna vi har haft där. Jag tycker att han är jätte mysig men han var ganska seg idag. Ridläraren tyckte dock att de var bra då han brukar vara ganska springig!

//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0