Börjar bli bättre

Välldigt trevlig dag idag! Gjorde som jag skrev imorse, firade kusinen, sprang och pluggade. Målade även mina naglar, blev vita, tråkigt men hade bara lust att ha vita naglar. Sen så körde jag moppe igen! :D Börjar bli bättre på det, det är jätte kul men skit svårt. Men det är bara att öva och öva! Jag körde här på gården, possitivt med en hyfsat stor gård, där vi har en väg som går runt. Då får man både åka uppför,nerför och skumpa lite över ojämnheter. Så det är nog bra träning, men det är satans svårt att växla! :O Men det är sååå kul! 
Jag sprang inte samma väg som igår, det var ca fem km idag inte sex. Men jag sprang mer än igår, idag stannade jag bara en gång och det var för att varva ner innan jag gick in igen. Gick en bit sen satte jag mig nere vid vattnet vid vändplanen, kände på vattnet och det var inte så kallt! Längre ut på djupare vatten är det säker det, men man fick lite sommar känslor :D 

// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0