Dressyr på Skånsta!


Nu är jag på  en dressyrtävling för stora hästar på Skånsta! Jag är med som hästskötare och pappa är chafför åt en kompis som inte hade någon som kunde köra. Tycker faktist att det ska bli jätte kul att vara med då jag aldrig varit på en "riktig" dressytävling! Man lär sig lite hur det ser ut på dressyr tävlingar och kanske ser hur det "ska se ut" i vissa övningar så man vet vad det är man ska sikta mot när man rider själv. Sen är det ju kul att vara där och heja på alla ryttare man känner då det är med lektionshästar med från Roo!

//Jossan

Kommentarer
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Jag följer er nu, jag blev nummer 9 :D Säg till när ni följer mig med. Kram!

2012-05-06 @ 08:39:38
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Hej! Såg den nya kommentaren nu och ni följer visst redan mig då :) Kramar!

2012-05-06 @ 08:41:52
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0