Dressyrig dag!

Idag var jag som sagt på dressyr tävling för häst. Först så åkte vi med två hästar till tävlingen då de var ganska så tidiga starter båda två. När de ridit så åkte vi hem med de hästarna då de ridit bra men inte placerings bra, eller vad man nu ska säga, och Skånsta ligger max en halv timme ifrån Roo :)
Sedan åkte vi tillbaka till tävlingen med två andra hästar. Det gick jätte bra för allihopa och det var typ första dressyr tävlingen för alla på borta plan! Alla var så duktiga, både hästar och ryttare :)
Sista startande i klassen var en jätte fin frieser. Den hadde maffigt steg, fin hög form och jag tror att den blev 4:a! Men jag tog tyvärr ingen bild på den..

Sedan blev det tillbaka till Roo och rida ett dressyrpass på Comet. Ville verkligen jobba, men ibörjan så funkade inte mina ben som jag ville. Fast efter en stund så gick det dock jättebra!

image description

//Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0