Från 8 till 6

Hej alla glada!
Först måste jag bra säga - Tack igen Saga för den underbara hedern!
Vi tycker jätte mycket om den, och det hoppas vi att ni läsare också tycker! :D
Sitter nu och halvsover mad datorn i knät, är så galet trött att jag var nära på att stanna hemma imorse. Men kom på medans jag stod i duschen att vi hade engelska prov idag, så jag hade inte mycket till val. Men halva dagen är avklarad och det var helt okej, hade min käraste bella med mig så då funkar det utmärkt! :D
Har faktiskt försökt att gå och lägga mig i tid innan varje skoldag, så jag hinner sova 8 timmar. Det har jag lyckats ganska bra med faktiskt, men nu har det blivit så att jag slarvat med plugget och måste sitta uppe längre tackvare det. Så då har det blivit min vanliga dyngsrytm igen, att sova 4-6 timmar per natt och man blir så galet trött på en gång! :O Jag har endå gått tillbaka till som det var förut, men två timmars skillnad gör välldigt mycket! Det tänker man inte riktigt på, inte jag i alla fall. Men nu är det bara 5 veckor kvar innan det är sommarlov! Kommer då aldrig mer gå i en grundskola, guuuuud vad jag längtar ;) Sommarlov med sol, bad, vänner och massa sömn! ( kanske ) 
Jag är välldig spänd inför gymnasiet sedan, hoppas det blir grymt som de flesta säger! :) Nu blir det plugg, och en springtur, så att man kan börja gymnasiet sen ;)
Fotade lite igår, hyfsat nöjd i alla fall.

// Mathilda

Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

åh men tusen tack, vad glad jag blir! :D

2012-05-09 @ 19:59:13
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0