Div 3 omg 1

I förklassen hade jag lite för dålig galopp så vi fick en rivning och ett stopp. Så min ridlärare sa åt mig att en omstart med bättre galopp och det gjorde jag. Då gick det super!
I lagklassen var jag sista startande i vårat lag då jag är den enda med d-ponny. Men alla var felfria innan mig vilket betydde att jag inte hade någon press alls (endast de tre bästa ritterna räknas). Det gick iallafall hur bra som helst och vi gick nolla! Om vi räknade rätt hade jag 53.5 i stil poäng då vi inte han hämta mitt protokoll så jag vet inte riktigt.
Våra 0 fel och våran stil på 156p gjorde att vi vann med god marginal!



Tävlings platsen var dock inte den bästa då det tog väldigt lång tid med allt. Det tog lång tid att höja, de hade insläpp mitt i allt osv. Men vinsten gjorde det värt att vänta!

//Jossan


Kommentarer
Postat av: Isabelle och Molly

Hahha ååh Zpirit är ju för söt... xd

2012-05-05 @ 23:56:47
URL: http://flygandeponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0