Köpa ny hjälm..

Jag har länge tänkt att köpa en ny hjälm men jag vet inte vilken. Har mest funderat på en hel svart GPA Speed Air och Charls Owen Wellington Clasic. GPA:n är dyrare av dem men båda har sina för och nackdelar. Skulle typ behöva båda så skulle det vara perfekt!

GPA Speed Air

Sjäv tycker jag att den är extremt snygg! Den ser väldigt proffsig ut i hoppning, är väldigt lätt, bekväm och luftig. Men tycker inte att den passar att rida dressyr i. 

Charles Owen Wellington Clasic
Charles Owen Wellington Classic

Tycker att även den är extremt snygg men på ett mer klassiskt sätt. Den är väldigt lätt och bekväm. Dock har jag hört att den blir väldigt varm på sommrarna.

//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0