Lördag

Heej! Sitter i soffan ( ovanligt? ) och tar det lugnt :) Har varit en ganska chillvecka den här veckan, men endå är jag jätte trött. Gick och la mig vid tolv igår, tänkte blogga om träningen också men det blev inte av medtanke på att jag låg i fotöljen och sov, hehe. Vi hade bara tre skoldagar den här veckan. I måndags och tisdags var vi lediga, och i tisdags så var vi ju i Siggesta och tävlade Div 3 :D Det gick jättebra, inte världens snabbaste tävlingsplats men det gjorde inget då vi vann alltihopa! Vårt lag, Roo Gård, kom etta med 14 poängs marginal tror jag det var! Värkligen jätte kul! Min häst var superduktig, hon och jag red fram i nästan två timmar!!!! Inte okej, jag gick från transporten med henne klockan ett, kom ner till transporten igen vid typ tre. Tog det jätte lugnt när jag red, varje gång vi trodde att jag äntligen skulle få komma in på banan så fick jag vänta yttligare tjugo minuter. De hade massa onödiga pauser mellan kategorierna, insläpp av hästar osv. Tillslut fick jag komma in och det gick jätte bra på banan, vi båda var helt slut men vi kämpa över mållingen. Så glad över Dixie som ställe upp så mycket!
Till höger om mig står Jossan på Comet :) 
// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Mathilda! Jag såg din kommentar, vad roligt! OM du vill kan jag skicka bilderna på dig och Dixie, jag fick några :))



2012-05-06 @ 07:30:18
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0