Morgondagen

Imorgon tror jag att vi kommer spela volleyboll på långpasset ( 2 tim idrott ), vilket jag inte är taggad för! Jag är verkligen jätte dålig på att spela volleyboll, och tycker allmänt synd om laget som hammnar med mig! Jag försöker ju såklart! Men det vill aldrig funka :S Något som jag däremot ser mycket fram emot är dressyr lektionen på kvällen! Där jag antagligen, och förhoppningsvis, kommer ha Gilbert :D Tycker det är bra att göra något man tycker är jätte tråkigt samma dag som man gör något man tycker är kul. Man blir mer taggad då på något sätt ;) 
Hoppas även att min käre vän, och bloggar kompanjon ;) , Jossan är tillräckligt frisk för att komma till skolan!
Det blir nog tyvärr ganska sent imorgon, så kommer nog inte hinna blogga på kvällen. Jag ska göra så gott jag kan! Ha det bra så länge, och godnatt sov gått! :D
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0