Planer för dagen :D

Idag ska vi åka tre kilometer härifrån till mina kusiner, den äldsta av dom fyllde fjorton i veckan :D Fjortiiizzz ;) 
Näää, men dit ska vi idag. Tänkte ta med mig kameran och " försöka " fota litegrann som kanske kommer upp här sedan! När jag kommer hem därifrån så SKA jag ut och jogga igen, om jag skriver ikväll att jag inte gjort det så får ni skälla på mig! Haha, nej men jag måste verkligen skärpa mig med träningen! Ska även plugga So/Sv och matte när jag kommer hem. Hinner kanske göra det lite innan vi åker också. 
Imorse skickade jag bilder till en kompis som är jätte snäll som tänkte försöka fixa en design till oss! :D
http://skavsnigels.blogg.se/ Hennes blogg läser jag varje gång jag loggar in på datorn, älskar den ;) 
Kommer ett tidsinställt medans jag är borta, kommer handla om min skadade hand. Ha det bra så länge! // Mathilda
En knasig bild som jag fotade när vi var i Väsby på lokaltävling! Hästarna i hagen var lite busiga.
inte okej att kopiera bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0