Stolt!

Sitter just nu i soffa och håller ett halvt öga på hockeyn. Är egentligen inte så intresserad av hockey men endå! Sverige gjorde precis mål mot tjeckien, efter ca fyra minuter. Heja Sverige!
Idag har jag inte gjort alltför mycket, men är endå ganska nöjd med dagen. Vaknade vid tio, sovit tio timmar :D Sen satt jag vid datan jätte länge, hehe..  Efter det testade jag köra lite till på den nyinskaffade moppen vi köp! Haha, jag suger! Men men..man lär väll sig. Efter det så kom jag äntligen ut på vägen, joggade alltså ;) 
Sprang ca 6 km, kanske inte långt i andras ögon eller så är det super långt! För mig är det i alla fall ansträngande, på vägen hem så gick jag nog samanlagt 1,5 km. Var ganska trött i benen och så är mina ben/fötter inte så vana vid att springa på asfalt. Men jag är välldigt stolt att jag ens kommit ut, har haft så mycket att göra så har inte haft tid/ork att komma ut. Men det behövs verkligen, somnade i sängen när jag kom hem, hihi. Sen kom mammas kompis och hennes son hit. De åkte hem för typ en halvtimma sedan :) Det var min dag det! Hoppas ni har haft en bra dag också! Kram // Mathilda

Kommentarer
Postat av: Caroline - http://ponnitjejens.blogg.se/

Sv: Följer dig också nu! :)



Haft en bra dag? :)



Kram

2012-05-05 @ 21:07:18
URL: http://ponnitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0